Nog 3 nachtjes slapen!!! (Denemarken)

30 juli 2013 - Warmenhuizen, Nederland

Heey allemaal

Het is bijna zover: de vakantie waar ik al het hele jaar naar uitkijk gaat van start over 2 dagen. Ik heb mijn koffer en mijn hand bagage al klaar liggen, en de rest is ook al bezig met pakken.
In mijn koffer zit: 3/4 van mijn kast aan kleren (wat niet mee is draag ik dus nooit), 4 paar schoenen (inclusief pantoffels), een over volle toilettas en tot slot een overvolle make-uptas. Met veel moeite heb ik vandaag mijn koffer dicht geritst om er vervolgens achter te komen dat ik er nog geen pyjama in had gestopt en dat ik de helft van de spullen nog nodig heb, ik ben niet voor niets een Belg.
Voor degenen (is dat eigenlijk wel een woord?) die het willen weten zal ik nog even neer zetten wat er in mijn hand bagage zit. In de tas zitten: oordopjes en een koptelefoon, boeken (2), alles aan mp3's, discmans, enz. wat ik maar kon vinden, opladers en andere snoertjes, CD's en DVD's, een vlieger, een volleybal en m'n teken spullen.
Kortom ik heb mn halve kamer leeg getrokken.

Ik heb er zin in!!!!

Gr Amber

1. Ina Brussel:
    31 juli 2013
    Hoi lieve Amber ,wij hebben er ook zin in ,een auto vol met lekkere en leuke dingen.Komen vrijdag ochtend naar jullie.en dan gaat de reis beginnen .liefs oma