Griekenland, Zondag en maandag

21 augustus 2016 - Kalloní, Griekenland

Zondag en maandag hebben we weer lekker rondgehangen bij het zwembad. Zondag avond zijn we wel even in Skala Kalloni gaan kijken. We hebben wat rondgelopen en hebben in een paar winkeltjes gekeken. Iris had nog ergens twee appels gescoord voor het paard op de weg terug naar het hotel. We hebben hem er eerst één gegeven om dan de andere voor morgen te bewaren, maar die at hij zo gretig op dat we hem de tweede ook maar hebben gegeven. Maandag kwamen we er achter dat het paard helemaal niet zo heel erg zielig was als dat we dachten, want hij kreeg van iedere voorbijganger een knuffel en soms ook nog wat lekkers. Vergeet niet in bij de foto's onder het kopje Griekenland te kijken naar de foto's die ik af en toe upload!
Groetjes uit Griekenland van Amber!

1. Amber Brussel:
    23 augustus 2016
  2. Ina Brussel:
    23 augustus 2016
    hoi lieverds het gaat lekker met jullie heb ik begrepen .mooie foto"s hoe is het weer daar?
    Hier gaat alles goed ,wij hebben ook mooi weer ,maar niet zo mooi als dat jullie hebben natuurlijk.zitten jullie aan zee als dat zo is neem een mooie schelp voor me mee. geniet van alles om je heen .Lieve groeten en knuffels van oma en opa Belle