Griekenland, Jeep trip deel twee en alweer naar huis

26 augustus 2016 - Castricum, Nederland

Woensdag zijn we weer met de jeep op pad geweest. We gingen eerst een oud klooster bezoeken. Het zag er al heel groot en mooi uit vanuit de bergen en van dichtbij al helemaal. Vrouwen mochten alleen niet op de binnenplaats lopen om een oude traditie maar daar zijn we ook niet geweest want binnen was een heel mooi museum en je kon de oude vertrekken van de monniken bekijken. Eventjes wat gedronken en weer de jeep in. Na een tijdje lekker door de bergen te hebben gereden, besloten we in Skala Eressou even te gaan lunchen in een restaurant dat aan het water lag. De zee was heel mooi helder en we hadden het idee dat er elk moment een zeemeermin langs kon zwemmen. Omdat de zee ons maar bleef roepen zijn mam en ik even lekker gaan zwemmen. Daarna zijn we lekker terug gegaan naar het hotel.
Donderdag was onze af-kick dag en we hebben de hele dag aan het zwembad gelegen. Tegen de avond zijn we Skala Kalloni in gegaan op souvenir jacht en om daarna wat te gaan eten. Terug bij het hotel koffers pakken en naar bed.
De terug weg ging heel lekker. We hebben nergens (lang) op hoeven en konden vaak meteen door lopen. Ik ga zodra ik thuis ben alles monteren en uploaden, tot straks!

1. Ina Brussel:
    26 augustus 2016
    lieverds was mooi ,Julie hebben een fijne en mooie vakantie gehad .en we hebben lekker bij gepraat bedank voor de reisverhalen lief opa en oma Belle entops natuurlijk.