Griekenland, Straatbeesten knuffelen

20 augustus 2016 - Kalloní, Griekenland

Hallo, hier een verhaaltje van mij. We genieten volop van de Griekse zon en gastvrijheid. Het hotel bevalt heel goed, het is er niet overvol en het zwembad is heerlijk. Ik vind alleen het paard in de wei naast het hotel een beetje sneu; hij staat er in z'n eentje de hele dag en er zit een band met een koord tussen zijn rechter voor- en achterpoot. Misschien gaan we hem wat lekkers brengen vanavond.
Groetjes Anita

Gisteren was lekker een hang-dag. Iris en ik hebben vooral slaap in gehaald en waren twaalf uur pas bij het zwembad. Ik zelf heb voornamelijk liggen lezen en zodra ik het wel erg warm kreeg, zo'n beetje om de drie bladzijdes, sprong ik even te water. En dat vond ik helemaal niet erg! Daarna hadden we een meeting van Tui waarbij we alle excursies, dorpjes en weet ik wat allemaal uitgelegd kregen. Wij waren alleen nogal snel afgeleid door alle straat honden en katten die gezellig even kwamen kijken of je nog iets te eten had. Één van de eerste katten hebben we Panter genoemd vanwege dat hij zwart was en gele ogen had. We zagen ook een hond die volgens pap iets weg had van Remi en we zagen er eentje waarvan we eerst dachten het is de grote broer van Tops, maar toen hij dichterbij kwam zei pap: "Het is net Mensi, de hond van onze vroegere buren! Het paard dat mam al genoemd had stond op de heenweg dicht bij het hek en zodra pap geluidjes begon te maken kwam hij ook meteen enthousiast knuffelen.
Groetjes uit Griekenland van Amber!

1. Ina Brussel:
    21 augustus 2016
    Lieverds wat leuk om te lezen ,de mensen daar gaan heel anders met de dieren om dan wij.verwen ze maar een beetje.Gaan jullie nog excursies doen? Hier gaat alles goed , het regent de heledag dus geniet maar van de zon. veel liefs van Oma en Opa Belle
  2. CAS en nienke:
    22 augustus 2016
    Ik vind het best wel zielig voor het paard zegt Nienke. CAS wil zeggen tegen Amber dat het best wel
    Jammer is dat je niet op de kermis kwam want er waren leuke knuffels. Het was heel gezellig. Ik zat in de botsauto's en dat was heel leuk. ❤️
  3. Oma en opa njonja:
    22 augustus 2016
    Hoi allemaal, wat in het buitenland gebeurt kan je soms beter niet weten, maar verwen ze allemaal maar. Het knuffelen is een beetje link inverband met ziektes. Voor de rest genieten maar, en groetjes van ons