Griekenland, Hé hé... we zijn er!

20 augustus 2016 - Kalloní, Griekenland

Na een korte nacht zijn op we gegaan naar onze eindbestemming. Vier uur vertrokken we vanaf huis naar Amstelveen. Daar hebben we namelijk de auto geparkeerd en werden we opgehaald door een busje dat ons naar schiphol zou brengen. Dat was ook niet zo lekker geregeld. De Volvo moest geparkeerd worden in het grind achter een krakkemikkig hek en toen stonden we met een hele familie Brabanders drie kwartier staan wachten. Eenmaal op schiphol ging alles lekker snel. We konden snel het vliegtuig in en stegen ook redelijk snel op. Alles ging goed alles ging lekker maar tien na drie kwartier vliegen deelde de piloot mede dat er iets mis wat met de motor, niks ernstigs maar we moesten wel terug. Daar werd het probleem gefixt. Na twee uur wachten (het was inmiddels half twaalf) gingen we weer. De vlucht zelf was erg aangenaam alleen de landing was niet echt heel fijn, vooral voor je oren. Zeker pap was nog flink "doof" voor de rest van de dag. De bus reis naar het hotel was ook leuk en we kwamen er achter dat wie het hardste kon toeteren blijkbaar voorrang had. Bij het hotel aangekomen trokken Iris en ik meteen ons badpak aan en zeker ik was niet uit het water weg te slaan. We hebben heerlijk gegeten en ook heerlijk geslapen.
Groetjes uit Griekenland van Amber en de fam!